RECENZIA: Rimmel London a Rita Ora - pre mňa určite áno

16:56 Suzzie 0 Comments


Ahojte! Dlhú dobu som hľadala biely lak, ktorý bude dobre kryť, dlhá výdrž a dobrá cena. Čítala som niekoľko pozitívnych recenzií na tento lak, tak som sa rozhodla nakoniec, že ho idem kúpiť. Po príchode domov som ho hneď vyskúšala a bola som nadšená! Prečo ? 



 Lak má vynikajúce krytie. Na nechtoch môžete vydieť, že farba je veľmi pekná. Stačili mi iba 2 vrstvy!  Schnutie je  priemerné ale patrí k tomu lepšiemu priemeru. Výdrž laku bola  normálna, ako som zvyknutá. Vydrží mi  2 dni bez poškodenia. Cena je úplne skvelá, ,myslím že v DM stojí 1,89 € /niesom si istá/. Lakom som nadšená a určite chcem vyskúšať aj ďalšie odtiene- bohužiaľ, tie, ktoré sa mi páčia som nenašla v DM, pozriem ďalej.




Máte niektorý lak z tejto edície ? 
Aké máte skúsenosti ? 

Dnessa môžte tešiť aj na Giveaway, kde môžete tento lak vyhrať! :)
Pekný utorok :)

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)