RECENZIA: Rimmel London - sun downer nail polish

21:58 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Ako som sľúbila včera na mojom instagrame /ak ešte nesledujete, tak začnite: suzzie5396/, dnes si môžete prečítať čo to o laku od Rimmel London v odtieni sun downer. Tieto laky 60 seconds som si v poslednej dobe obľúbila, hlavne kolekciu Rita Ora. Ale tento odtieň je tiež veľmi pekný a taký letný :)

Lak má celkom pekný a jednoduchý obal. Už na obale si môžeme všimnúť napísané "60 seconds", čo má sľubovať rýchle schnutie. Lak vám určite nezaschne za 60 sekúnd ale zas nie je to nejaká extrémne dlhá doba. Myslím, si že v tomto smere je to taký lepší priemer. Na lakom si veľmi cením veľký štetec, ktorým nalakuje oveľa rýchlejšie a povedala by som aj krajšie nechty ako s malinkým štetcom s ktorým je aplikácia zdĺhavá. Lak má krásnu farbu, takú letnú, do ktorej som sa zamilovala a určite ju musíte oceniť aj vy :).





 Dôležitou vlastnosťou u laku je určite to, ako dlho vám lak na nechtoch vydrží než sa začne odlupovať. Pri tomto prípade je to taký priemer. Nemusíte sa báť, že na druhý deň už uvidíte, teda skôr neuvidíte na končekoch prstov lak. Avšak aby vám vydržal tento lak napríklad celý týždeň, to určite nie. Lak kryje perfektne už v prvej vrstve ak nanesiete hrubšiu, čo je určité veľké plus. Ďalšie plus je aj jeho cena, ktorá sa pohybuje do 2 €. Myslím si, že tento lak je dobrou voľbou na vaše nechtíky. Určite si nájdete aj ten váš odtieň. 





Máte tento lak? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)