Čo skrýval 2. DM box na Slovensku ?

21:03 Suzzie 13 Comments

Ahojte! Určite ste už počuli o skvelých DM-boxoch, ktoré sa v poslednej dobe objavili najskôr v Česku a následne aj u nás na Slovensku. Ak vás zaujímalo, čo sa skrývalo v prvom, vianočnom vydaní nakuknite sem. Keď som spozorovala správu na FB DM-ky, že opäť pripravili pre nás dm-boxy a 2000 šťastlivcov ich získa za 5 € aj keď hodnota je oveľa vyššia /cca 18€/ veľmi som sa potešila a dúfala som, že ma vyžrebujú alebo aspoň môjho priateľa. Na mňa sa opäť šťastie neusmialo ale môj drahý má v tomto šťastie a ocitol sa na listine vybraných.. :D


2. vydanie má tiež krásnu jednoduchú krabičku, ktorá je vnútri puntiková / milujem bodky/. V krabičke sa skrývalo až 8 plných balení! Od zubnej pasty až k laku na nechty. S obsahom som nadšená, podľa mňa skvelý výber! Idem vám teda poukazovať, čo všetko sa tam skrývalo. :)


Sprchovací gél od Dove - značku Dove mám veľmi rada, kvôli výrobkom, ktoré majú krásne jemné a svieže vône. Tento sprchovací má tiež nádhernú vôňu, potešil ma a určite ho využijem. 


Šampón na vlasy pre mužov od Adidas. V krabičke si našiel niečo aj môj drahý, takže je rád a má doplnenie zásoby šampónov. :)


Šampón na vlasy od Garnier. Čítala som už viacero recenzií a väčšina bola pozitívnych. Páči sa mi ružová farba, ktorú zbožňujem :D a vôňa. Určite rada vyskúšam.


Bieliaca pasta od White look. Túto pastu mám už doma a je v pohode. Určite sa nestratí a nájde svoje využitie.


Bio olej na rany a suchú pokožku od Kneipp. Tento výrobok ma zaujal najviac z celej krabičky. Mám rada tieto všelijaké bio veci, ktoré sa nám starajú o pokožku. Teším sa už na vyskúšanie. 


Holiace strojčeky od Wilkinson. Vec, ktorú každá žena potrebuje a zíde sa jej, hlavne teraz v lete. 



Lak na nechty od Essence. Tieto nové verzie lakov od Essence, som chcela vyskúšať ale v poslednej dobe sa mi nahromadilo veľa nových lakov a nejako som na tieto zabudla. Odtieň je super, myslím si, že každú ženu poteší. Teším sa na vyskúšanie.


Špirála Glamour Doll od Catrice. Špirála ma zaujala svojim tvarom a kefka vyzerá tiež zaujímavo. Zajtra ju vyskúšam, dám vám vedieť aká je. 


Uff, a sme nakonci. To je ale výrobkov v jednej krabičke, že ? Celkovo 8 výrobkov za cenu iba 5 €. S obsahom som spokojná, pretože každú vec využijem a teším sa na vyskúšanie výrobkov. Vyskúšala som už LadyBox aj krabičku krásy aj vianočný DMbox bol fájn ale toto vydanie len tak niečo neprekoná. :)


Mali ste aj vy šťastie a získali ste DM box? Zaujal vás ? :)
PS: Ak vás niektorý výrobok zaujal a chceli by ste recenziu, napíšte mi do komentára. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

13 komentárov:

  1. Veľmi dobré veci :) Mala si šťastie, že ťa vybrali ... ja to skúšam dlho a stále nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow. Vážne skvelá cena za 8 produktov. :) Rada by som si prečítala recenziu na sprcháč od Dove a špirálu od Catrice. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobre Lenka, v najbližšej dobe bude teda recenzia na sprcháč a špirálu :)

      Odstrániť
  3. vyhrala som aj ja a som naozaj spokojná... spirala mi perfektne vyhovuje, riasy zahustí predlží,...lak je krásny..fakt dobre drzí... sprcháč dove je istota...sampon skvely, ziletky su naozaj dobré...a kneipp olej práve skusam.no ja takym veciam na strie dajako neverím, urcite strie nezmiznu..kedze je to trvale poskodenie tkaniva...ale tak zaujímal by ma tvoj nazor na spiralu, a práve kneipp

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okej, Natálka, recenzia na špirálu a olej bude :)

      Odstrániť
  4. Všetko vyzerá krásne. Skvelá cena :) Zaujala ma pasta na bielenie zubov, už dlhšie som chcela niečo také skúsiť. Veci určite využiješ, takže sa to oplatí :)

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto pasta je celkom fájn, myslím, že stojí na vyskúšanie, dokonca je to slovenská značka. Bude na ňu ale aj na celý bieliaci systém recenzia na blogu. :)

      Odstrániť
  5. Super veci :) mohla by si potom napísať recenziu na špirálu ;)

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Box je povedený, využila bych všechno, tedy kromě Adidasu na vlasy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zrovna dove sprchac jsem si vcera poridila. Me se jeste tento box nepodaril vyhrat. Skvele veci do nej dal.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)