Výsledky po 1. mesiaci používania séra Realash

21:22 Suzzie 1 Comments



Určite si spomínate na článok, kde som vám predstavovala sérum na riasy Realash. Ide o kvalitné sérum na riasy, ktoré ma posilniť vaše riasy, predĺžiť ich a zhustiť. Používa sa každý deň, pred spaním. Nanáša sa ako očná linka. Dnes by som vám rada ukázala ako vyzerajú moje riasy po mesiaci používania. Už po prvých týždňoch som videla rozdiel, riasy boli pevnejšie a hustejšie, čo je super, nie ? :) Bohužiaľ som sérum nepoužívala každý deň, pretože niekedy som išla spať veľmi neskoro a oči som zbytočne nechcela zaťažovať, preto výsledky môžu byť troška menšie avšak aj tak som veľmi spokojná. Sérum je vhodné aj pre nositeľky kontaktných šošoviek, medzi ktoré patrím aj ja a môžem len potvrdiť, že sérum mojim očiam nerobil žiadny problém. :)Po 1. mesiaci vidieť naozaj rozdiel.


 Na prvej fotke to nieje až tak moc rozpoznať ale na druhej fotke vidíte rozdiel. :)

Ak by ste chceli vidieť viac výsledkom po používaní séra Realash, nakuknite na ich FB stránku

Krásny večer


Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. Slyšela jsem, že většina těchto sér nefungují. Tak jsem to ani nezkoušela, ale Tvůj článek mě tak trochu nahlodal, že bych se po nějakém séru mohla podívat :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)