GOLD YVES ROCHER

21:15 Suzzie 4 Comments


Yves Rocher produkty mám naozaj rada, tie krásne obaly, neodolateľné vône a skvelé účinky vo väčšine produktov. Vďaka dvojročnej spolupráci s touto značkou som sa stretla s rôznymi produktmi od lakov na nechty až po sérum na vlasy. Vďaka testovaniu výrobkov a navštevovaní tlačoviek som si všimla a uvedomila ako Yves Rocher pokročil vo svojich produktoch. Každý rok príde s jedinečnými novinkami a kvalita produktov je stále lepšia a lepšia. Som veľmi rada, že vám môžem povedať o mojich skúsenostiach s ďalšími produktmi, ktoré možno budete chcieť aj vy. Poďme teda na to! :)


 Ako prvý si dáme telové mlieko, ktoré nájdeme v kolekcii vône So Elixir Bois Sensuel. S telovým mliekom som veľmi spokojná. Má nádhernú vôňu, presne ako vôňa a je aj dosť výrazná, takže sa z nej môžete tešiť aj celý deň. Recenziu na vôňu nájdete už tu, ale v skratke si o nej prečítate aj nižšie. Okrem toho sa mi páči aj balenie, ktoré je veľmi elegantné a pekne vyzerá na poličke medzi kozmetikou. :) 

V tejto kolekcii nájdete aj sprchovací gél, ktorý mám tiež veľmi rada a krásne prevonia pokožku. Recenziu nájdete TU



Vôňa So Elixir Bois Sensuel, ktorá je elegantná už na prvý pohľad vďaka svojmu flakónu. Je veľmi výrazná ale pritom luxusná a bude vás sprevádzať počas najdôležitejších okamihov života. Ja si ju občas dávam, najmä keď som elegantne oblečená a touto vôňou to dotiahnem do úplného konca. Celú recenziu na túto vôňu nájdete TU Prečítajte si, čo o nej hovoria tvorcovia vône:

"Výraznú zmyselnosť vzácneho dreva a jemných balzamov. Táto vôňa odhaľuje dokonale spojenie esencie z pačuli a čistého výťažku z vanilky. Čistý výťažok z kosatca jej potom prináša jej jedinečnosť. "

Marie Salamagne a Oliver Cresp, tvorcovia vône


 Ako posledný produkt tu máme tohto krásavca - pena do kúpeľa s peelingom s vôňou kandinzovaného pomaranča a mandlí. Pena je z vianočnej kolekcie týchto Vianoc. Pena ma zaujala svojim obalom, ktorý je veľmi chutný ale aj svojou vôňou, ktorá je úplne nádherne vianočná! Ako bonus sú jemné zrniečka, ktoré zbavia vašu pokožku odumretých buniek. Ja som z neho nadšená! Vianočné kolekcie od Yves Rocher boli vždy krásne a plné nádherných vôni, ktoré pripomínali Vianoce.


Ktorý produkt vás najviac zaujal, alebo máte nejaký doma ? Čo vy a Yves Rocher ? 


Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. S YR nemam moc zkusenosti, ale jejich produkty vypadaji hodne lakave, z techto me zaujalo hlavne telove mleko a pena do koupele, musi vonet opravdu uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S YR nemam moc zkusenosti, ale jejich produkty vypadaji hodne lakave, z techto me zaujalo hlavne telove mleko a pena do koupele, musi vonet opravdu uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. YR som ešte neskúšala, myslím, že som od nič ešte nemala vôbec nič :/ ale veľmi ma to láka :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveaway, do ktorej ste všetci srdečne pozvaní!
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. YR ja mam rada hlavne sprchace a jejich jednu uzasnou rtenku. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)