EVENT: VIP raňajky s Mary Kay

15:55 Suzzie 4 Comments


Po dlhej dobe vás opäť vítam pri novom článku. Tentoraz to bude report z tlačových raňajok Mary Kay. Milujem písať reporty z rôznych akcií a ešte radšej sa ich zúčastňujem. Je to skvelé miesto, kde sa cítite príjemné, stretnete známych ale aj spoznáte nových ľudí, navyše celý svet sa točí okolo noviniek a vy len počúvate ako a prečo sú novinky skvelé. Navyše si ich medzi prvými aj vyskúšate. Nemôžem samozrejme zabudnúť aj na skvelý catering. Inak to nebolo ani na raňajkách Mary Kay, na ktorých som bola prvý krát, ale verím, že nie posledný! :)

Predstavenie noviniek sa nieslo v útulnej, rodinnej atmosfére, kde som sa v spoločnosti žien a kozmetiky cítila skvelo. Zastúpenie Mary Kay skvelo predstavilo novinky do detailu a nezabudli prezradiť aj niekoľko tipov. Aj keď kozmetika a ja (láska na celý život) veľmi ma zaujala časť, kde som sa dozvedela o charitatívnych činnostiach tejto značky v našich končinách. Predsa len, nie každá značka sa zaoberá rôznymi problémami nielen vo svete ale aj v našich krajoch. Mary Kay pomáha rôznymi činnosťami a rôznym skupinám a organizáciám. Či sú to deti alebo mamičky. Každý rok dokonca Mary Kay pusti do predaja produkt, z ktorého predaja sa časť posúva práve na tieto charitatívne veci. V tomto období si môžeme zakúpiť rúž na pery, ktorý je plný srdiečok. Či už obal alebo aj samotný rúž a jeho textúra. Na zamilovanie sa, čo poviete ? :)




Tieto makronky boli také skvelé!







Noviniek bolo hneď niekoľko a prezradím vám aj o akých je reč. O kompletnejšie recenzie sa nemusíte báť, v najbližšej dobe vám ich ešte detailnejšie opíšem. :)
Môžete sa tešiť na rozjasňovače v praktickej tyčinke, gélové - polomatné rúže v rôznych odtieňoch. Skvelou novinkou je aj starostlivosť o pery "satin lips" v dvoch krokoch. Najprv na pery použijeme scrub a následne nanesieme balzam na pery s bambuckým maslom. Tú vôňu si zamilujete ako aj tie krásne letné obaly. Objavila sa tu aj nová vôňa pre mužov s názvom Ocean. Je to krásna svieža vôňa, povedala by som aj unisex. :)












Na evente sme sa mohli aj nalíčiť a poradiť so šikovnou kozmetickou poradkyňou Mary Kay, ktorá okrem toho, že vyzerala ako víla bola veľmi šikovná a s radosťou nám odpovedala na naše zvedavé otázky a čo to aj poradila ako vylepšiť naše líčenie.






Na raňajkách Mary Kay som sa cítila veľmi dobre a som rada, že som sa ich mohla zúčastniť. Ďakujem aj zastúpeniu Mary Kay za pozvanie. :)

Tak tento cupcake bol plný čokolády, mňam! A tak krásne zabalený. :)



Novinky Mary Kay som si odniesla v takomto krásnom batohu. Čo poviete, rozkošný, všakže ? :) Po raňajkách som sa stretla ešte so ségrou a brali sme sa na mágio pláž pri Dunaj, pochutnali sme si na osviežujúcich ľadových drtiach. Mňami mňami. A potom už klasicky, cesta domov vlakom.



Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. veľmi pekne si spracovala článok o raňajkách :) dokonca som sa dostala do záberu :D rada som ťa videla aj naživo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, toľko skvelého jedla. Teraz som hladná :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)