Ja blogujem -1

21:06 Suzzie 3 Comments



Dnes by som vám chcela napísať niečo o blogovaní. Ja viem, že táto téma je opisovaná stále a všade, avšak ja som sa k nej zatiaľ nejako extra nevyjadrovala aj keď som to plánovala..

Blogujem už niekoľko rokov, za sebou mám množstvo článkov, fotiek, recenzií, spoluprác eventov. Veľa som toho zažila a blog ma stál neskutočne veľa času a úsilia. Neľutujem ani sekundu, pretože každý článok ma niekde posunul a niečo som sa naučila. Presne ani neviem o čom má byť tento článok, nemám ho nejako predpísaný, nemám nejakú štruktúru alebo body. Jednoducho píšem tak ako mi idú myšlienky. Keď si spomeniem na moje začiatky, je mi do smiechu. :D Samozrejme, keď niekto začne blogovať, tak tie začiatky nie sú bohviečo, ak navyše nemáte ani foťák a nejaké skúsenosti. Tieto články si môžete stále na blogu pozrieť, rozmýšľam však, že ich vymažem, nech tu nestrašia. Pozerám sa do minulosti a naozaj vidím vééééľky pokrok. Od textu, dizajnu, článkov, fotiek, názorov. Všetko sa posunulo na level o ktorom som kedysi len snívala. Boli chvíle, keď som bola šťastná aké krásne fotky sa mi podarili a že lepšie už asi ťažko budú. O tri mesiace neskôr, boli fotky ešte krajšie a myslela som si, že vyšší level už nedosiahnem. O nejakú dobu, som to s článkom zas posunula na ešte vyšší level a takto to ide stále. Aj keď si myslím, že posunúť sa to už nedá, čas ma vždy presvedčí že sa dá. Chce to čas. Všetko by sme chceli hneď zajtra, bohužiaľ takto to nefunguje.






Začiatky blogovania sú veľmi ťažké. Dnes už vidíme, že bloguje skoro každý. Zdieľanie nášho sveta s celým svetom sa stalo súčasťou každodenného života nejedného z nás. Zdieľame fotky na Facebooku, na Instagrame, na Youtube. Patrí to k nám, podieľať sa s ostatnými s našimi pocitmi, úspechmi a smútkami. Každým dňom vznikajú nové a nové blogy a kvalita sa automaticky zvyšuje. Ľudia si zamilovali čítanie článkov s novými receptami, recenziami na produkty a radi sa inšpirujú aj outfitmi.


Je to veľmi pekný pocit pomáhať druhým ľudom a inšpirovať ich. Blogovanie bez čitateľov stálo za nič. Koho by bavilo písať a nemať žiadnu odozvu. Bloger to potrebuje, potrebuje vedieť, že niekto ho číta, že to má význam.

Dnes blogovanie vyzerá úplne inak ako pred 4 rokmi. Blogovanie sa stalo určitým nástrojom predaja firiem. Kedysi som si nevedela ani predstaviť, žeby mi niekto posielal kozmetiku za napísanie článku alebo dokonca finančnú odmenu. Dať fotku na Instagram a za ňu dostať peniaze ? Dnes je to už absolútne normálne, aj keď veľa firiem, bohužiaľ sa nedostalo do takého štádia, aby blogerom za prácu platili. V poslednej dobe som zaznamenala zmenu a je to super. Som veľmi vďačná za každú spoluprácu, ktorá ma význam pre mňa, pre firmu ale aj pre vás. Nikdy by som si nemyslela, že odpisovanie emailov, mi zaberie toľko času ako teraz.


Blogovanie zaberie veľmi veľa času, blogerky mi dajú určite za pravdu. Vymyslenie článku, najstajlovanie fotky, nafotenie, úprava fotiek. Vymyslieť text, upraviť, opraviť ho. Zdielať fotky na Facebooku, na Instagrame. Aj tak ma to stále baví. Samozrejme, prišli chvíle, keď som dlhšie neblogovala. Nemala som chuť, ak vás trápi niečo v súkromí, veľmi ťažko nájdete energiu písať o niečom, o niečom pozitívnom, neviete sa ani sústrediť. Keď máte skúškové obdobie tiež sa to veľmi nedá..


Blogovanie vám prinesie aj pekné zážitky a spoznáte ľudí, ktorí pochopia vaše polhodinové fotenia jedla. Blogovanie je určite choroba, a ak ste ňou nakazení musíte určite začať blogovať!


Toto tričko s nápisom "blogger gonna blog" som si sama vytvorila na stránke darcekyodsrdca.sk. Je veľmi kvalitne potlačené a aj materiál je super. Teraz budem moju záľubu nosiť už aj na sebe, medzi ľudí. Nieje super ? Čo hovoríte blogerky ? :) Ak aj vy snívate, že si svoj dizajn dáte potlačiť, skúste túto službu a splníte si svoj sen. :)


Čo hovoríte na takýto článok ? Dnes som blogovanie opísala veľmi veľmi všeobecne. Ak by ste mali záujem, určite rada napíšem niečo viac a povenujem sa tejto téme do hĺbky. Dajte mi vedieť do komentárov. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

  1. už som sa išla spýtať odkiaľ máš to tričko :) skvele si si ho navrhla ,páči sa mi :)
    bavil ma aj tento článok, keďže som mala ešte dávno svoj prvý blog, tiež viem porovnať tie začiatky kedysi a teraz...vtedy skoro nikto ani nevedel čo je to blog, a teraz je to už pomaly povolanie :) je super, že to ale takto napreduje a aj ty sa stále zlepšuješ :) držím ti palce aj naďalej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok :) Odozva na články je ta najdôležitejšia, úplne súhlasím, človeka to nakopne ďalej. Pokračuj ďalej, držím palce ��

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)