Nová značka PRIODY - áno či nie ?

21:00 Suzzie 7 Comments



Pred niekoľkými týždňami som dostala možnosť vyskúšať novú značku PRIODY. O tejto značke som ešte vôbec nepočula, tak som si najprv o nej niečo prečítala a pozrela produkty. Zaujala ma svojím konceptom, že v zložení výrobkov môžeme nájsť vysokú koncentráciu prvotriednych kvalitných surovín. Každý produkt o ktorom som si prečítala, mal v zložení rôzne prvky, vďaka ktorým nadobúda želané vlastnosti.



Výrobkov má naozaj veľa. Najviac ma zaujalo antialergické sérum s harmančekom. Sérum obsahuje harmanček rímsky, ktorý ma protizápalové, antialergické, liečivé účinky. Ak trpíte akné, určite ste počuli o týchto účinkoch harmančeka, aj keď ja som sa o nich dozvedela iba pár týždňov pred tým, ako som skúšala toto sérum. V sére nájdem aj kyselinu hyalurónovú, extrakt zo sladkého drievka, extrakt z portulaky zelenej, betaklugan, vitamín E, pohánkovec japonský, hydrolyzovaný hodvábny proteín. Priam poklad vo fľaštičke, že ? :)






Sérum ma praktický uzáver, vždy si na ruku nakvapkáte potrebné množstvo a na uzáver sa nedostanú zbytočné nečistoty. Úplne stačí 1-2 kvapky / podľa toho na akú veľkú oblasť sérum nanášate /. Sérum má gélovú textúru a ľahko sa rozotiera, skoro ihneď po nanesení zaschne.

Sérum používam každý deň po vyčistení pleti na moje akné a myslím si, že mi s týmto bojom veľmi pomáha. Akné je kludnejšie a rýchlejšie sa lieči.



Ďalším kúskom, ktorý som sa rozhodla vyskúšať je Očný krém s Aloe, Resveratrolom, SepiLift a Jojobou. Krém obsahuje 5 silných, vysoko účinných aktívnych látok, ktoré by mali pôsobiť proti vráskam, ochabnutým viečkam, mali by aj zmierniť tmavé okolie očí. Krém sa nachádza v sklenenom fialovom v tégliku. Opäť krásny obal produktu, ako aj ostatné produkty, ktoré sú všetky ladené v tomto dizajne. Dizajn je jednoduchý ale vkusný. Na tento očný krém som sa tešila, a aj na jeho výsledky. Používam ho už celý mesiac, avšak, nejaké veľké zmeny som si nevšimla. Očné okolie pekne vyživí, je jemnejšie, avšak moje kruhy pod očami sú stále na tom istom mieste. Aj tak ho rada používam pretože obsahuje samé dobre veci. Resveratrol / je 20 krát silnejší ako vitamín C, 5 krát silnejší ako betakarotén a 50 krát silnejší ako vitamín E /, sepilift - aminokyselina rastlinného pôvodu, aloe vera, harmanček rímsky, kyselina kaprylová a jojobový olej. Toto všetko môžeme nájsť v tomto maličkom krémiku. Samé dobré veci.


Sérum ma nadchlo a som s ním veľmi spokojná, avšak očný krém hodnotím ako priemerný produkt a za tú cenu zoženiete lacnejší. Samozrejme, každej pleti sadne niečo iné a ani jediná značka nemá všetky výrobky skvelé, všakže ? Zostáva už len skúšať. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

7 komentárov:

  1. Taky jsem měla možnost vyzkoušet tuto značku a můžu doporučit jejich pleťový kávový peeling. Jeho účinky byly naprosto dokonalé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a produkty vyzerajú super :) Teraz sa ešte viac teším na to, keď nejaké produkty skúsim aj ja :))

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto značke som ešte nepočula, vyzerá však veľmi dobre!!

    www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za mě Priody rozhodně ano, vyzkoušela jsem peeling a liftingovou masku na pleť. Pleť byla po masce jako znovuzrozená a peeling tak úžasně voní... i to sérum nevypadá rozhodně zle :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už som od nich skúšala 3 produktu a bola som spokojná. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priody.. Něco mi to hrozně říká.
    Jinak to má moc lovely obal.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)