MOTIVATION IN BOOKS

21:18 Suzzie 0 Comments




Kde hľadám motiváciu ? Všade, ale niekedy ma jednoducho nemotivuje, preto musí byť veľmi silná. Jedna z najlepších ciest na motiváciu, seba-rozvoj a pochopenie života sú pre mňa knihy. Knihy sú hmatateľné, text čítate, opakujete si v hlave, vyslovujete a vidíte. Kedykoľvek sa môžete ku knihe vrátiť a pokračovať alebo sa posunúť o kapitolu naspäť a prečítať si znovu niečo, čo vás zaujalo. Moja najobľúbenejšie – asi aj preto, že je človeku veľmi blízka je kniha Šlabikár šťastia návrat k sebe od Hiraxa. Bohužiaľ, som ju ešte celú neprečítala, ale určite bude raz prečítaná celá a nie len jedenkrát. Tento autor už vydal aj ďalšie 2 pokračovania, ktoré si určite prečítam po prvej časti. Motivačná literatúra je možnosť pre každého z nás, dokonca, aj keĎ neradi čítate knihy.  Na trhu existujú toľko titulov, že si jednoducho neviem vybrať a najradšej by som aj polovicu z nich objednala a prečítala. Rada by som vám ukázala pár z nich, ktoré ma zaujali.


10 000 dôvodov na šťastie
         Táto kniha a jej myšlienky by boli super na chvíle a dni, keď sa cítim naozaj zle a v hlave mám samé depresívne myšlienky.
Ján Masaryk – pravdivý príbeh
          Na Masarykovy sme s priateľom boli v kine a vyzeralo to zaujímavo aj keď niekedy nudne. Určite by ma to viac bavilo, ak by som históriu poznala lepšie. Pochopila by som niektoré scény a myšlienky. Predsa do knihy sa toho viac zmestí ako do filmu.
Veľké kúzlo
          Túto knihu som objavila úplne náhodou a je od autorky Elizabeth Gilbertovej, ktorá je autorkou bestselleru jedz, modli sa a miluj. Práve túto knihu mám doma v angličtine a bohužiaľ som sa k „prečítaniu“ ešte nedostala, asi si ju najprv kúpim v slovenčine. J Film som videla a je fantastický a veľmi sa mi páči a myšlienky z neho mi zostali v mysli. A predsa, ako som už písala vyššie – v knihe toho musí byť ešte viac. V tejto knihe veľké kúzlo autorka vysvetľuje ako nájsť svoju kreativitu a využiť ju vo svojom živote. Ako ísť sa svojimi snami a splniť si ich.
Osho- Emócie, Bdelá pozornosť a iné
          O knihách od Osho som počula už veľa  určite by som sa chcela k ním nejako prehrabať a prečítať si čo v nej je a aby to zostalo aj vo mne.



Aká je vaša obľúbená kniha z tejto kategórie ?

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)