COFFE IN HOME

22:04 Suzzie 2 Comments


Priznám sa na začiatok článku. Kávu milujem a pijem ju každý deň. V práci, doma, v kaviarni, na gauči, proste všade. V detstve mi káva smrdela a nechápala som, prečo ju všetci pijú. Moja "neobľúbenosť" kávy sa utvrdila aj pri ochutnaní kávy z automatu, ktorá mi chutila ako sladká...no veď viete čo. Zostalo mi z toho zle a celú som ju vyhodila. Časy sa zmenili a na strednej škole som pri veľkom množstve úloh musela byť dlho hore. A už sa to spustilo. Ochutnala som konečne normálnu kávu bez cukru s mliekom a bola celkom fajn. Odvtedy pijem kávu. Na niektorých si veľmi pochutnám a niekedy mi ide iba o kofeín, ktorý mi dodá energiu. Aktuálne vypijem denne dve až štyri kávy. Podľa toho akú mám chuť, kde sa nachádzam a čo musím stihnúť.








Najviac mi chutí káva z kaviarní, ktorá je vždy lahodná a príjemná. Ale milujem aj kávu doma. Nie je nič lepšie ako raňajky s kávou alebo chladné popoludnie na gauči s dekou a teplou kávičkou. Doma je to však s tou kvalitou kávy troška horšie. Jedného dňa by som si určite chcela kúpiť jeden z týchto kávovarov Jura. Z týchto mašiniek, ktoré sú celkom pekne drahé a musím si na ne našetriť musí káva chutiť ako z kaviarne. Zatiaľ si zrejme musím vystačiť s kávovarom na kapsuly. Ak by ste mi niečo chceli kúpiť, tak poprosím nejaký kvalitný kávovar. :)

Inak keď sme už pri tej kuchyni a skvelých vychytávok, ktoré nesmú chýbať, mám pre vás ešte jeden tip. Počuli ste už o kuchynskom drôtenom programe ? Vďaka týmto systémom, môžete mať kuchyňu nie len peknú ale aj praktickú. Môžete využiť rohový priestor v kuchyni ale mať aj usporiadané všetky potraviny. Kto má rad minimalizmus a poriadok určite vie o čom hovorím. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. To jsi ty a tvé fotky? Nebo jsi je někde stáhla? Pokud jsou tvé, tak klobouk dolů!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My máme doma jeden Jura automatov, ja síce kávu nepijem, ale môj priateľ áno a ževraj Jura sú fakt najlepšie :)

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)