Dny Marianne - tipy

14:49 Suzzie 0 Comments






Poznáte Dny Marianne ? Ide o 3 dni nakupovania so skvelými zľavami a darčekmi! Túto obdobu nakupovacích dní poznám v spolupráci s rôznymi značkami a obchodnými centrami. Úprimne ? Nikdy som na to nebola až nastal jeden zlom, kedy sa využitie zľavy naozaj oplatilo. Pred dvoma rokmi /ak si dobre pamätám / som si veľmi chcela kúpiť od Rowenty multifunkčnú sadu na úpravu vlasov. Bola v nej žehlička, kulma, krepovačka a všetko sa to dalo meniť. Bol to taký produkt všetko v jednom. Jediný problém bol - cena. Úplne náhodou som si pozerala takúto knižku zliav u tety, kde som medzi všetkými zľavami našla aj -20% do obchodu nay electrodom /alebo nejaký podobný/. Neváhala som ani sekundu a vytúženu sadu som si bola kúpiť a ušetrila som celkom peknú sumu.


V týchto dňoch prebiehajú spomínané dny marianne, kde si môžete vybrať celkom zo 600 ponúk v 7000 obchodoch. Čo je podľa mňa teda veľmi veľký výber. :D a určite tam nájdete aj zľavy do svojich obľúbených prevádzok. 

Ak chcete získať ešte väčšiu zľavu z nákupov a pekne ušetriť, skvelým spôsobom je aj použitie cash-back systému plnápeňaženka.sk v ktorom nájdete tiež veľké množstvo zapojených e-shopov. Vďaka nakupovaniu práve cez túto stránku vám budú vrátené % z nákupov na váš účet a potom si ich môžete hneď vyplatiť.

A tu sú moje tipy, ktoré sa oplatí využiť:




Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)