INSPIRATION: Perfektná obývačka

21:25 Suzzie 2 Comments


Obývačka je miesto, ktoré môžeme nazvať srdce domova. Je to miesto kde sa stretávame všetci. My, obyvatelia bytu, naša rodina a  známy, či najlepšie kamarátky a samozrejme naši domáci maznáčikovia. V obývačke radi relaxujeme pri televízií, dobrom filme, pri čítaní zaujímavej knihy, pri maznaní s priateľom. Hráme sa so svojím psíkom alebo mačičkou, ležíme na veľkom koberci a skladáme puzzle, obedujeme na konferenčnom stolíku. Pracujeme z gauča, pozeráme na spoločné fotky na komode, na kresle si listujeme svoj obľúbený časopis, maľujeme obrazy, zalievame kvetinky. Trávime spoločné chvíľky so svojimi blízkymi pri kvalitnom víne. Niekedy nepohrdneme asi samotou a kľudným relaxom pri sviečkach. Stretávame sa tu všetci a môžeme tu robiť skoro všetko. Trávime tu najviac času zo svojho dňa / ak celý deň nevaríme alebo nespíme /.












Máme tu všetko, čo milujeme. Knihy na poličkách, spoločné fotky, príjemný huňatý koberec. Hrejivú deku a obľúbený vankúš. Obývaciu stenu, množstvo doplnkov, ktoré nám spríjemňujú každý okamih a niektorí aj veľký televízor. Konferenčný stolík plný dekorácií nemôže chýbať.

A akú máte predstavu o svojej obývačke vy ? Tiež je vašim srdcom domova ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Inspirace je super, takový styl se mi líbí, ale moje představa je trochu jiná. Mám ráda minimalistické prostory v kombinaci dřeva (odstínem dub sonoma) a bílé s hodně fotkami na zdech a místo klasických květin asi nějaké sukulenty, kromě nich mi všechno uschne. :D Doufám, že mi to při zařizování baráčku vyjde, většinu místností už mám v hlavě. :D
    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne tak ako píšeš je srdcom domova♥ s priateľom si prerábame dom a bol to teda boj kým sme niečo objavili čo by nám obom zapasovalo, som rada že už je za tým a obývačka je vyriešená bude ladená do bielo tmavej až čiernej farby a asi z doplnkami ako koberec do tyrkysovej to je moja taká predstava:)) A bez zbytočných dekorácii (lapačov prachu) to zase ja rada nemám:-D

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)