INSPIRATON: Dekorácie v spálni

21:03 Suzzie 2 Comments



V spálni trávim veľa času a to nie len spánkom. Táto miestnosť by mala byť pre nás ukľudňujúca a príjemná. Malo by sa nám tu dobre spať ale aj relaxovať pri pozeraní nášho obľúbeného filmu či čítaní knihy. Naša spálňa je opäť poprehadzovaná a dokonca je "rozdelená" na dve časti. Nie je rozdelená žiadnom stenou ale nábytkom. Pod oknami mám svoj kútik - stolík a vedľa neho je malý príručný stolík s knihami obrazom a svetielkom. Pod ním sú opäť knihy ale aj časopisy, svetielka a obraz tiež. Na druhej strane spálni máme posteľ a tieto dve časti delí veľká biela komoda. Aj takto jednoducho sa dá rozdeliť pracovná časť s oddychovou. V mojom kútiku nájdete môj stolík, ktorý je pre mňa pracovný, ale aj toaletný. Kozmetika a kvetiny všade navôkol. Práve dekorácie celý interiér zútulnia, vyšperkujú a prezradia kto sme.


Skvelým tipom sú podľa mňa toaletné stolíky, ktoré okrem dekoračného hľadiska pôsobia veľmi pekne a keď cítite, že v spálni máte ešte kúsok voľného miesta je to to pravé orechové. V poslednej dobe sa na našom trhu objavila široká ponuka stolíkov a už skoro vôbec nie je problém si vybrať taký, ktorý je podľa našich predstáv. Výhod toaletného stolíka je hneď niekoľko. Skvelé miesto iba pre vás - váš priateľ si tu teda nebude odkladať žiadneho jeho veci. Budete mať poriadok v kozmetike a všetko nájdete na jednom mieste. Môžte si pekne poukladať svoju obľúbenú kozmetiku a parfémy. Vyzerá to veľmi pekne a ja to vždy na fotkách obdivujem. Veľké zrkadielko v ktorom sa môžete vždy vidieť a upraviť. Je to skvelý spoločník.












Doplnkom, ktorý môžete často meniť a tak vytvárať vždy iný dizajn a atmosféru svojej spálni sú obliečky na posteľ. Nebojte sa kombinácií a rôznych materiálov a vzorov! Vždy sa dá niečo nové vymyslieť a nakombinovať. Milujem postele plné vankúšov.


Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Presne tieto obrázky (aj keď nie všetky) mám pinnuté vo svojom vanity boarde na pintereste! :)

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tomu hovorím poriadna dávka inšpirácie. Veľakrát vďaka. To sa mi zrovna celkom hodí, pretože práve spálni sa chystám čoskoro prerábať. Dúfam, že to vyjde tak, ako si predstavujem.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)