TREND IT UP - haul a prvé dojmy/recenzia

21:59 Suzzie 8 Comments


Konečne máme túto novú značku aj u nás! Ide o TREND IT UP, privátnu značku DM-drogérie. Dostupná je už niekoľko týždňov a dokonca aktuálne má veľké množstvo výrobkov vo výpredaji. Skvelá možnosť ak chcete niečo vyskúšať, pretože produkty majú naozaj nízke ceny, ktoré začínajú na 1€. Vďaka tejto cene a širokému sortimentu, v ktorom mám aj ja sama problém sa vyznať keďže okrem samostatného stojana ktorý má, našla som aj niekoľko limitiek a v nich opäť veľké množstvo výrobkov. Vysoká škála odtieňov a kompletná ponuka všetkého, čo z dekoratívky potrebujeme. Veľké množstvo lakov s rôznymi finishmi, make-upy, kontúrovacie paletky, paletky tieňov, bronzéry, lícenky, gély na obočie, naozaj všetko.

Čítala som už aj recenzie a vidím, že skoro každý má na výrobky iné názory a zatiaľ čo niektoré výrobky sú naozaj kvalitné, niektoré nie. Rozdiely sú citeľné napríklad aj medzi odtieňmi. Nie som naivná a veľmi dobre viem, že žiadna značka kozmetiky nemá všetky produkty vo svojom portfóliu najlepšie, nečakám teda, že všetko bude super. :)

Kúpila som si niekoľko produktov, ktoré ma najviac zaujali. V budúcnosti by som chcela vyskúšať aj iné ale najprv som si chcela urobiť názor po vyskúšaní pár produktov. Veľmi sa mi páčia obaly, ktoré sú jednoduché a ladia spolu.  Ešte by som chcela upozorniť, že toto nie je recenzia ale naozaj iba prvé dojmy aké vo mne kozmetika vyvolala. Môžme ísť teda na to. :)

Paletka tieňov The Nudes Selection/ 030
V ponuke je niekoľko druhov, zrejme tri. Výrobky a odtiene nemajú svoje špecifické názvy, čo je niekedy škoda ale keď hľadáte nejaký produkt je to oveľa ľahšie hľadať podľa čísel. Paletku som si vybrala vďaka recenzie od PetraLovelyHair, ktorá hovorila, že táto z nich je najlepšia. V paletka sa nenachádza zrkadielko ale nájdete tu obojstranný penový aplikátor, ktorý je celkom fajn. Odtiene sú nude a som celkom pekné. Dva hnedé odtiene sú matné a ostatné sú so shimmerom. Sú jemne namleté a majú strednú pigmentáciu. Pigmentácia je najhoršia pri svetlých odtieňoch a čím je odtieň tmavší tak aj pigmentácia je lepšia. Viac prášia, čo som teda aj čakala, keďže s týmto má problém viac paletiek. Paletka stojí 5,19€










High Shine rúž / 210 shiny
Čo sa týka rúžov táto značka ich má naozaj veľa. Rôzne druhy - od lesklých, matných až po tyčinky na pery či tekuté rúže. Veľa je aj odtieňov z ktorých si určite nejaký vyberiete. Z čoho som prekvapená je úžasná pigmentácia. Stačí jedna vrstva a na perách mám sýtu farbu. Horšie je to už s odtláčaním. Cena: 2,15€



Contour & Glide lip liner
Ceruzky na pery som musela vyskúšať lebo sú vraj dobré. Za tú cenusi myslím, že si ich obľúbim. Majú pekný výber odtieňov. Ceruzky majú skvelú pigmentáciu a sú krémové, čo mi vyhovuje. Navyše - čo ma prekvapilo je, že na konci ceruzky nájdete strúhatko na ceruzku. Toto je podľa mňa skvelý detail, ktorý pridáva tejto ceruzke plus. Uvidíme po testovaní, koľko vydrží na perách. 














Laky na nechty: Color epression crystal/020, Tropic chic/040, Double volume & shine/030

Z lakov je z čoho vyberať. Veľa pekných odtieňov a efektov. So saténovým, matným, s trblietkami. Mňa najviac zaujal odtieň 030, ktorý som musela hneď vyskúšať a na nechtoch vyzeral skvelo. Použila som dve vrstvy, base a top coat od L´oréal. Lak mi vydržal 3 dni, čo je celkom  zázrak, pretože mojich nechtom dám poriadne zabrať a ešte sa aj lámu. Nezabudnite preto vždy na týchto dvoch pomocníkov a lak vám vydrží oveľa dlhšie. Teraz vo výpredaji som ulovila 2 trblietavých krásavcov a už sa veľmi teším, keď si ich dám na nechty. :)









Cool Breeze - quattro eyeshadow/030
Túto paletku som si tiež kúpila vo výpredaji. Obsahuje 4 odtiene, 3 sú so shimmerom a jeden čierny je matný. Táto paletka ma sklamala svojou pigmentáciou, ktorá teda nestojí za nič. Môžete sami vidieť na fotke nižšie. Oveľa lepšie to vyzerá s primerom. Osobne ja si už používanie tieňov na oči bez neho neviem predstaviť a môžete vidieť aj prečo. Kvôli tomuto rozmýšľam, či paletku vôbec skúsim. Uvidím ešte..






Metallic Eye Shadow/010
Mono tieň, ktorý ma zaujal už na prvý pohľad. Pigmentácia je zatiaľ najvyššia zo všetkých produktov, čo som skúšala. Textúra je príjemne maslová a tak skoro vôbec nepráši. Na tohto krásavca sa teším, má krásny rosegold odtieň.



Čo hovoríte na túto značku a čo všetko ste už vyskúšali, prípadne chcete vyskúšať ? Nejaký produkt, ktorý ste si obľúbili ? Napíšte mi. :)





Možno sa ti bude páčiť aj

8 komentárov:

  1. Věci od Trend it up mám ráda, používám jejich korektor, pudr, make-up a laky na nehty (zvlášť ty jsou super). Rtěnku mám taky jednu, ale moc nedrží. Kazdopadně je to skvělá značka - nestojí moc a není testovaná na zvířatech.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já zkoušela zatím jen řasenku. Ale moc se mi líbí metalické mono stíny a rtěnka. Podobné jemné odstíny mám moc ráda :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten metalický tieň je krásny! :) ja mám zatiaľ od Trend it Up iba laky na nechty a rúž v pere Velvet Sense, a oba sú skvelé..myslím, že ide o veľmi vydarenú značku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Té výprodeji jsem si všimla a zlepšila mi den.
    Za dvacku lak? Ještě k tomu pěknej lak? No neber to.
    Jinak sis vybrala fakt výborný odstíny! Love it.


    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já tuto kosmetickou značku ještě nezkoušela, nějak mě neláká, ale po přečtení si asi pro něco zajdu a vyzkouším.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nejpeckovější mi přijdou ty laky. Ty odstíny jsou fakt super. Celkově v Trend It Up vidím docela dost velkou výhru na to kolik toho za jejich ceny seženeš :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím nějaký produkt od této značky vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já od Trend it up zatím nic nemám, ale hodně me láká právě paletka s očními stíny a dále rasenka na obočí, na kterou jsou také skvěle recenze :)
    Jinak mas moc krásný blog, takže začínám sledovat :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)