Posledné blogerské eventy

21:02 Suzzie 4 Comments


Jedna z najkrajších aj najpríjemnejších vecí na blogovaní okrem iných sú eventy. Tie, ktoré sú špeciálne pripravené pre blogerky sú ešte lepšie. Stretnem sa tu vždy s komunitou inšpiratívnych blogeriek. Niektoré už dávno poznám a skoro vždy sa tu nájdu aj nové tváre, ktoré veľmi rada spoznám. Vždy som rada, keď sú naše rozhovory úprimné a máme si čo povedať. :) U nás na Slovensku je táto komunita ešte malá a pokiaľ nechodíte na eventy často, tak sa nemáte s inými ani ako spoznať, najmä ak bývate na druhej strane republiky.




Moja parťáčka skoro pri každom evente :D je Saja, ktorú určite poznáte z jej blogu. Aj keď niektorým ľudom sa Bratislava nepáči, ja by som tu, alebo v Prahe najradšej bývala. Som typ osoby, ktorá má rada veľkomesto, veľa kaviarní, historických budov a inšpirácií. V neposlednom rade je to miesto, kde sa stretáva kultúra a to by ma bavilo úplne najviac. Každý deň sa prechádzať nádhernými uličkami, vždy navštíviť inú kaviareň a robiť čo ma baví. 



Dávnejšie som bola vždy natešená, keď ma rôzne firmy pozývali na rôzne tlačovky či eventy a skoro vždy som sa ich aj zúčastnila. V tomto období je to však u mňa trochu iné, pretože každý deň som v práci a blog ma ešte neuživí na toľko aby som sa mohla venovať iba jemu. K tomu ešte  bývam cca hodinku a pol od Bratislavy a cestovať do Bratislavy ma každý deň nebaví. Ak je však event vtedy keď nie som v práci, vždy rada prídem. Minulý týždeň som navštívila hneď dva a to dva dni po sebe. Z oboch som odchádzala nadšená, keďže tieto značky a produkty mám rada a atmosféra na nich bola tiež skvelá. Tieto typy článkov u iných blogoch obľubujem.. Vždy sa rada pozriem čo nové prichádza na náš trh a ako event vyzeral. Niektoré sú naozaj ako zážitky a priala by som si na nich byť tiež. Verím, že sa mi to raz podarí. :)



V stredu som bola na predstavení nových vôni so pure od S.Oliver. Vône od tejto značky mám už doma a pravidelne ich používam. Event sa konal v Enjoy Coffe a bol ladený do témy hygge. Priestor bol úžasný a ladený do bieleho interiéru - toto ja môžem! Vychutnali sme sladké dobroty a užili si chvíľku pohody v tomto rýchlom svete. A vône? Veľmi príjemné a presne takéto mám najradšej. No pánska je krajšia ako dámska, tú odporúčam skúsiť. Nechcem nič prezrádzať ale tieto vône budete môcť o chvíločku aj vyhrať, nezabudnite teda sledovať soc.siete. 








Najsledujúci štvrtok som opäť cestovala do Bratislavy na predstavenie zelenej rady Elixir Jeunessie na detox pleti od Yves Rocher. Stretli sme sa vo FACH-u, o ktorom som už počula ale ešte som tu nebola. To je veľká chyba, pretože ten priestor je taký jedinečný a mne sa veľmi páčil. Určite tu zájdite nielen kvôli priestorom ale čerstvým šťavám, ktoré si tu môžete dať a o ktorých ste už počuli. Stretli sme sa tu super partia a po dlhej dobe som sa stretla s dievčatami. S Vandou, Betty a s Dominikou, ktorá teda veľmi rada rozpráva! V najbližšej dobe chce vydať svoje prvé videou na YT, nezabudnite teda sledovať ak máte radi beauty. Značka Yves Rocher rozhodne patrí k mojím obľúbeným. Vyskúšala som už veľmi veľké množstvo produktov a skoro vždy boli úžasné. Za tie roky ma veľmi baví, vždy prinesie zaujímavé novinky a stará sa aj o dopad na životné prostredie, čo je veľmi dôležité v tejto dobe a ostatné značky by sa mohli od nej veľa naučiť. :) Kompletná rada na starostlivosť o pleť obsahuje denný a nočný krém, okysličujúcu masku, micelárny gél, roll-on na očné okolie a a sérum s dvojakým účinkom, ktoré už pravidelne používam. Nebudeme si klamať, znečistené prostredie môžte cítiť už aj na našej pleti pri odlíčení, kde si okrem make-upu nájdeme aj vrstvu zafarbenú do šeda, kde sa nachádzajú všetky nečistoty, ktoré sme na pleť nazbierali. Ak sa k tomu pridá stres, ktorý každá z nás pozná a možno prežíva každý deň a rýchle tempo, naša pleť to prežíva všetko s nami a je to na nej aj vidieť. Na tieto všetky novodobé problémy by mali pomôcť produkty z tejto rady. Bojuje aj proti vráskam, ktoré ja ešte nemám, takže nebudem testovať všetky výrobky ale niektoré ma zaujali a onedlho vám o nich poviem či áno alebo nie. :)








Inak prvý krát som vyskúšala smoothie so zeleninou a vôbec nebolo zlé! / Ale bojovala som s tým :D / Ja ďakujem všetkým firmám, ktoré ma pozývajú na tieto všetky krásne eventy a verím, že ste videli aspoň kúsok zo zákulisia.









Krásny večer,

Suzzie

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Eventy si maximálně užívám a jsem velmi vděčná za to, když jsem někam pozvaná. V Česku se konají v podstatě vždy v Praze a u nás v Brně vůbec, takže pro mě tříhodinový dojíždění není moc reálný. Párkrát do roka ale proč ne, hehe :D :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, aj ja som veľmi rada, že si všade mojou parťáčkou ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj podarené, určite to bolo super a užili ste si to :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. súhlasím, že eventy sú popri blogovaní veľmi príjemné, pretože sa môžeme spoznať aj bližšie, a vždy sú to skvelé stretnutia :) rovnako dobre vyzerajú aj tieto o ktorých si napísala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)