Najlepšie produkty od Indulony

20:44 Suzzie 4 Comments



Prednedávnom som vám ukázala ako sa starám o pokožku v zime s Indulonou a dnes by som vám chcela ukázať /podľa mňa/ tie najlepšie produkty, ktoré táto značka má. Všetci už vieme, že kozmetická značka nemôže mať všetky produkty zo svojho portfólia dokonalé. Niekedy je produkt úplne celý zlý, niekedy je zlá konzistencia, vôňa, obal atď. Samozrejme, každá z nás je individuálna a každej niečo iné sadne. Pri produktoch od Indulony mi sadlo snáď všetko, už len si vybrať vôňu, ktorá vám najviac bude vyhovovať. :)


Úplne najlepším produktom je ochranný krém na nohy. Tento krém som si zamilovala na prvé použitie. Moja suchá pokožka na nohách je na tom oveľa lepšie po tomto kréme. Používam ho tak, že pred spaním si nakrémujem nohy - nanesiem aj hrubšiu vrstvu a idem spať. Ráno je pokožka oveľa jemnejšia.

Krém na ruky s rakytníkom je ďalším mojim favoritom. Obsahuje vysoký obsah rakytníkového oleja, vitamín E a minerálne soli. Super je aj príjemná vôňa. Pokožku hydratuje, je jemnejšia a stále ho mám v kabelke.


Ďalším mojim obľúbencom je univerzálny krém Original, ktorý môžete použiť na celé telo. Na ruky, na nohy, všade kde cítite suchú pokožku. Po aplikácií tohto krému bude jemná a hydratovaná. Krém sa nachádza vo veľkom balení, ktorý vydrží naozaj dlho.







A toto boli moje najobľúbenejšie produkty od Indulony. Ktoré sú tie vaše? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Nemám oblíbený žádný krém od Indulony, protože jsem je nezkoušela, ale zaujal mě krém na nohy a ten olivový krém musí pěkně vonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Indulona vo mne stále vyvoláva spomienky na smradľavé krémy na ruky, ktorých sa neviem zbaviť :D ale na druhej strane by som od nej teraz niečo rada skúsila, možno by ma prekvapila :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle produkty mám doma také a jsem z nich přímo nadšená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Minulý rok jsem používala klasickou modrou na ruce v zimě :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)