Moje nové vlasy

20:16 Suzzie 4 Comments



Na tento článok ale celkovo na novú farbu vlasov som sa už veľmi tešila. Chcela som skúsiť niečo nové, svetlejšie a nikdy v živote by mi nenapadlo, že budem používať produkty na blond vlasy. Keď som videla moje odfarbené vlasy v zrkadle bola som celkom v šoku, pretože blond vlasy som nikdy nemala. :) Ale človek chce stále niečo skúšať a najmä my ženy, radi meníme farbu vlasov. Dávajte si však pozor, komu svoje vlasy zveríte, pretože sa vám ľahko môže stať, že vlasy budete mať zle ostrihané, spálené, odpálené alebo budete mať na hlave milión farieb..alebo vám vlasy na konci úplne odpadnú. No to snáď nie! Ja viem, že s tými kaderníčkami je to niekedy ťažké a nájsť niekoho, kto sa v tom naozaj "vyzná" je niekedy oriešok ale hľadajte! Pýtajte sa kamarátok, ktoré  majú krásne vlasy alebo v pohodlí doma môžete pozerať aj soc.siete, kde kaderníctva veľmi radi zverejňujú svoje jednotlivé výtvory ale nájdete tu aj recenzie od zákazničiek. Keďže pracujem v kaderníctve, tak som sa ľahšie dostala k správnym informáciám o vlasoch a moje vlasy sú zverené mojej šéfke. :) Preto, všetky vlasové zmeny, ktoré vidíte na mojich vlasoch mi robia u nás, v kaderníckom salóne Miroslava Galabová na Pribinovej 25 v Bánovciach nad Bebravou.


pred             /  po detoxe /          po farbení 

Pred farbením som podstúpila ešte jeden proces s názvom "detox vlasov". Už ste to niekedy počuli ? Trend detoxu sa netýka len nášho tela alebo pleti ale aj vlasy si zaslúžia detox. Viete si predstaviť čo všetko sa za tie roky na vlasoch nachádza ? Rôzne minerály z vody a nánosy z nekvalitnej kozmetiky spôsobujú, že vlasy sú bez lesku, dokonca sa stráca aj pekná farba. Ja som na detoxe vlasov ešte nikdy nebola, tak som bola zvedavá, či to naozaj funguje.


Detox vlasov prebieha so systémom značky Malibu C, ktorá je vegánska a obsahuje rôzne prírodné ingrediencie. Celý proces prebieha v 2 fázach. V 1. fáze prebieha samotný detoxikačný proces, kde sa nanesie na vlasy crystal gel, ktorý sa premení v penu a pracuje na tom, aby sa všetko zle dostalo z vlasov. Následne sa vlasy poriadne zmyjú a aplikuje sa kúra, ktoré vyčistené vlasy posilní. Pri celom procese sa používa aj detoxikačný šampón od tejto značky. A aby to nebolo len tak, tie všetky nánosy, čo zídu z vlasov môžete aj vidieť. To, čo som tam mala ja, môžete vidieť nižšie na fotke.



Vlasy po detoxu sú už len na dotyk iné. Veľmi ťažko sa mi to opisuje, ale sú také pevnejšie, celistvejšie, lesklejšie. Vlasy som nemala nejako poškodené, alebo zničené ale tento detox im naozaj pomohol. Odporúčam každej. :) A tu nájdete fotku, ako vyzerajú vlasy po detoxe.




Po detoxe sme išli už na farbenie, kde sme v prvom kroku odfarbovali technikou balayage. Poznáte ? Je to ešte prirodzenejšie a jemnejšie odfarbovanie ako napríklad pri ombré. Po odfarbení sa vlasy ešte tónovali do blond pink-oceľ aby získali krásny nádych.






A výsledok ? Ja som veľmi spokojná. :)  Vlasy nie sú vôbec poškodené, krásne sa lesknú / po detoxe ešte viac :) / a náročná technika balayge skvelo zvládnutá.

Ak aj vás niečo takéto zaujalo, nezabudnite sledovať FB stránku Kadernícky salón Miroslava Galabová, kde môžete nájsť viac informácií a rada vás tam stretnem. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Vyzerá to fakt úžasne! Najviac ma fascinuje asi to, že reálne vidíš, čoho všetkého sa zbavíš. Tie zosvetlené vlásky ti veľmi pristanú! ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný výsledek. Já jsem si balayage nechala udělat loni ve Španělsku a jsem nesmírně spokojená. Od té doby mi všichni chválí barvu vlasů a jak vypadají. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. parádička, vlasy máš takto naozaj perfektné :O :) ako princezná ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)