Jarný detox je tu! Poď spolu so mňou a Yves Rocher zažiť #7DaySpringDetox

10:00 Suzzie 2 Comments

Jar je pomaly tu, aj keď tento víkend bol dosť studený. S  jarou sa začína prebúdzať nový život a nové výzvy. Yves Rocher si pripravilo skvelú myšlienku #7DaySpringDetox a oslovil ma, aby som vám ukázala mojich 7 dní detoxu. Musím sa priznať, že zatiaľ som ani raz žiadny detox neabsolvovala, takže toto bude aj výzva pre mňa! :) Preto vám budem teraz po celý týždeň ukazovať ako sa snažím svoje telo, svoju pleť ale i myseľ detoxikovať. Yves Rocher má aj skvelú radu na pleť s názvom Elixir Jeunesse, ktorá dokonalo vyčistí vašu pleť, zdetoxikuje a chráni ju pred všetkými zlými vecimi vo vzduší / a keby ste vedeli, koľko tam toho je / - aj vy si večer pri odličovaní nájdete na tampóne okrem hnedej škvrny od make-upu aj niečo sivé/tmavé ? To sú presne tie nečistoty, ktoré sa nachádzajú všade okolo nás. Onedlho budú v predaji aj ďalšie tri zaujímavé produkty, ktoré už teraz testujem, aby som vám vedela povedať aké budú.








A vôbec by to nemalo zmysel, keby som si túto svoju myšlienku nechala pre seba, preto sledujte ma celý týždeň a inšpirujme sa navzájom! Nezabudnite ma sledovať na Instagrame, kde budem ukazovať každý deň môjho detoxu a rada sa vás inšpirujem aj od vás. Zapojte sa so mňou do tejto výzvy a ukážte ako vyzerá taký detox u vás. Použite hastag #7dayspringdetox #jarnydetox  #mojdetoxrecept #ElixirJeunesse #yvesrocherslovensko  a ja si rada poziem všetky vaše príspevky. Tri najlepšie príspevky vyberiem a vyhrajú celú radu kozmetiky Elixir Jeunesse v hodnote  , ktoré vám pomôžu zdetoxikovať aj pleť. 


Užite si teda nedeľu a zajtra už začíname pekne od rána!

Krásnu nedeľu,

Suzzie

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Vypadá to opravdu zajímavě a tobě to moc sluší :) Od této značky jsem zkoušela jen sprchové gely :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)