Keď potrebujem chvíľku relaxu

20:12 Suzzie 1 Comments



Ahojte, vítam vás u nového článku. Neviem ako vy, ale ja som celkom pekne unavená. Inak mám pocit, že tento článok môže byť aj troška negatívny ale on sa zmení do pozitívneho - nebojte sa! :) Už som naozaj unavená z tohto počasia.. Stále je zima, skoro býva tma a umelé  svetlo mi na nálade nepridáva. Už by som tu rada privítala jar a tešila sa viac z dní. Ja zo slnka čerpám toľko energie, oveľa viac vecí sa mi chce robiť, mám lepšiu náladu, lepšie sa cítim a tak celkovo mi je proste dobre. Takže poprosím ťa jar, príď už!


Ako už určite viete pracujem celý deň na nohách a potom sa tak aj cítim. Niektoré dni som úplne v pohode a niektoré ma tak bolia nohy, že si neprajem nič iné ako si ich vyložiť na gauč a oddychovať. V tomto rituáli mi pomáha relaxačný krém Vaxicum. Krém obsahuje účinnú kombináciu gáfru a éterických olejov z rozmarínu, levandule a klinčeka, vďaka čomu zlepšuje prekrvenie v mieste bolesti a pomáha pri bolestiach pohybového aparátu. Relax a všetky relaxačné výrobky s nápisom spa mám veľmi rada. :) 


  • Krém najradšej používam pri bolesti nôh rýchlou masážou. Napätie v nohách sa mi vždy uvoľní a bolia ma menej. Tento krém som skúšala už aj na priateľovi. :) Po práci ho veľmi bolel chrbát a keďže som si spomenula na tento krém, urobila som mu masáž. Okrem toho, že bol vďačný za masáž, tak mu aj nakoniec pomohla a krém si veľmi pochvaľoval. Čítala som, že krém by mal pomôcť aj pri svalovici, tak ho najbližšie skúsim a dám vám vedieť. 






Aj vy máte radi všetko relaxačné ako ja ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. Vypadá skvěle! :) Už i na mě je ta zima nějak dlouhá a ne a ne se dočkat jara.

    Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)