Keď si dáte dole umelé mihalnice a nastane problém

21:07 Suzzie 1 Comments



Počula som už veľa príbehov dievčat a ich problému, ktorý prišiel po tom, ako si dali umelé mihalnice dole. Teraz myslím tie mihalnice, ktoré vám v salóne aplikujú na tie vaše. Vždy nastal problém, pretože mihalnice boli krátke, bolo ich oveľa menej ako pred tým a dokonca boli také slabučké, že ak ste ich začesali vpravo, tak aj tak zostali. Tieto zistenia boli pre mňa dosť šokantné, pretože ja som nikdy umelé mihalnice nenosila a tak si vôbec neviem predstaviť čo sa za týmto všetkým skrýva. 



Ak aj vás trápi takýto problém a chceli by ste uzdraviť svoje mihalničky a mať ich také ako pred tým, alebo ešte lepšie mám pre vás skvelý tip. Ide o sérum na rast mihalníc od Lux Factor, ktoré používam už dlhšiu dobu. Pred nedávnom ho začala používať aj moja sestra a teraz aj moja kamarátka, ktorú trápia krátke mihalnice. Určite vám o nich neskôr poviem. Sérum obsahuje prírodné látky, ktoré vám urobia krásne mihalnice. Aj keď mám citlivé oči so sérum nemám vôbec problém. Ja vám toto sérum odporúčam už niekoľký krát, pretože viem, že je naozaj dobré a funguje a už sa veľmi teším, ako vám ukážem mihalnice mojej sestričky. 



Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. produkt vyzerá zaujímavo, určite daj o ňom potom vedieť viac :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)