Spoločne sme prežili nádherný jarný detox

19:32 Suzzie 6 Comments


Dnes je nedeľa a to znamená koniec tohto týždňa a aj koniec nášho jarného detoxu spolu s Yves Rocher. Celý týždeň sme spolu detoxikovali, robili si smoothie, zdravé večere, cvičili, behali i čítali knihy. Verím, že som vás celý týždeň inšpirovala aj skvelými produktmi z radu elixir Jeunesse, ktoré nás chránia pred vonkajšími radikálmi. Do tejto výzvy ste sa mohli zapojiť aj vy a som veľmi rada, že sa vás toľko zapojilo! Každý jeden príspevok od vás bol skvelou inšpiráciou a som rada, že sme sa navzájom podporovali.




Každým jedným príspevkom ste sa mohli zapojiť a získať kompletnú staroslivosť o pleť Elixir Jeunesse, ktorý vám s detoxom ešte viac pomôže. Zapojilo sa vás naozaj veľa a vybrať z vás 3 je veľmi ťažké, nakoniec som však vybrala tieto tri príspevky.





Gratulujem baby a verím, že si kozmetiku užijete a vaša pleť vám poďakuje tiež. :) Napíšte mi prosím adresy na môj e-mail alebo Instagram. :)


Ďakujem aj Yves Rocher, že si pre mňa a pre vás pripravil takúto skvelú výzvu a mohli sme sa navzájom inšpirovať. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. jéj, super výzva, naozaj :) veľmi sa mi páčia tvoje fotky aj príspevky, čo si vybrala ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 😍😍😍😍 Suzzie 😊😊 děkuji z celého srdce ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super kozmetika momentálne ich používam sa som veľmi spokojná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To smoothie vypadá lahodně, musím už říct příteli ať mi nějak zkusí opravit ten náš :D koupila jsem ho v lidlu ale jaksik asi nefunguje :D bohužel je to rok a já nemám už účtenku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) krásne fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)